Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

KTM SX-E 5 '22

Lichidari de stoc
Referinta: F3001V6
KTM SX-E 5 '22

Descriere

KTM SX-E 5 este un minicross complet electric dedicat riderilor juniori. Cu zero emisii si poluare sonora minima, aceasta motocicleta electrica pentru copii ofera o alternativa READY TO RACE excelenta la modelele pe benzina din clasa 50cc. Dispune de componente de inalta calitate si este foarte competitiva. Motorul electric pe racire cu aer alimentat de o baterie de ultima ora este deosebit de compact si are un design zvelt, potrivit sasiului de mici dimensiuni al lui KTM SX-E 5. Motorul este, de asemenea, rezistent la apa si la praf, cu zero uzuzura si mentenanta. Unitatea de control ECU integrata furnizeaza o livrare directa, dar controlabila a puterii.
Cadrul este fabricat din profile de otel usoare si de inalta rezistenta. Subcadrul este fabricat din elemente din plastic consolidate cu fibra de sticla si permite doua pozitii, in functie de inaltimea seii si talia micului rider.
La fel ca modelele mai mari din gama KTM, modelul KTM SX-E 5 vine inzestrat cu jante din aluminiu, negre, anodizate, de greutate usoara si care ofera durabilitate si rezistenta crescute. La acestea se adauga noile anvelope MAXXIS MX-ST pentru tractiune fara egal pe orice suprafata.
KTM SX-E 5 beneficiaza de furca inversata WP XACT complet ajustabila cu o lungime a cursei de 205 mm. Livreaza confort sporit, caracteristici de amortizare si stabilitate directionala.
Suspensia spate cu monoamortizor WP XACT este legata direct la bratul oscilant turnat nou si ofera performanta de amortizare excelenta. Este complet ajustabila, in functie de conditiile de pilotare pe circuit. Amortizorul permite o lungime a cursei pe spate de 185 mm.
Franele fata si spate hidraulice marca FORMULA, in combinatie cu discurile usoare ondulate, sunt facil de controlat chiar si de catre riderii tineri, ajutandu-i sa abordeze cu incredere orice situati.
Ghidonul NEKEN din aluminiu asigura stabilitate si siguranta.
Inaltimea seii poate fi ajustata. Modelul standard are sa de inaltime 665 mm, aceasta putand fi cu usurinta redusa la 615 mm in doi pasi, coborand caroseria si saua si urcand amortizorul spate in pozitia alternativa. Furca fata poate fi, de asemenea, coborata in clema tripla. Suplimentar, folosind kitul dedicat de coborare a suspensiei din catalogul de parti KTM, saua poate fi adusa la o inaltime minima de numai 560 mm pentru a acomoda un tanar pilot cu varsta de 4 ani sau chiar mai mic.
Schema de culoare pe portocaliu si albastru, alaturi de cadrul si saua portocalii si caroseria ascutita inspirata de curse adauga un look de fabrica atractiv
Displayul multifunctional este localizat intre ghidon si sa. Permite selectarea a sase moduri de pilotare diferite. Fiecare mod ofera caracteristici de putere diferite. Instrumentarul arata si incarcarea bateriei. Bateria litiu-ion poate tine pana la doua ore pentru un rider incepator si 25 de minute in cazul unei intreceri, in functie de conditii si teren. Sistemul de management al bateriei integrat BMS asigura siguranta si longevitatea pachetului de baterie.
KTM SX-E 5 dispune de un senzor care opreste puterea in eventualitatea unei prabusiri.

Caracteristici tehnice:

  • motor electric 48 V-BLDC, racire cu aer, putere maxima 5 kW / 3,900 rpm
  • capacitate baterie 21 Ah
  • putere incarcare 900 W
  • timp de incarcare 100% - 70 minute
  • timp de incarcare 80% - 45 minute
  • frana fata pe disc, 160 mm
  • frana spate pe disc, 160 mm
  • suspensie fata cu furca inversata XACT 35 WP, Ø 35 mm, lungimea cursei 205 mm
  • garda la sol 252 mm
  • suspensie spate cu monoamortizor WP Xplor PDS, lungimea cursei 185 mm
  • inaltime sa 665 mm
  • instrumentar multifunctional.

Motocicleta KTM de vanzare si in rate.

Istoria KTM

Povestea KTM începe în 1934, cu mult înainte ca ideea de motociclete de înaltă performanță și mașini super sport să fie măcar conceptualizată. Inginerul austriac Hans Trunkenpolz a deschis un atelier de reparații auto în Mattighofen. Trei ani mai târziu, atelierul lui Trunkenpolz vindea motociclete DKW, iar anul următor a adăugat automobile Opel în oferta companiei. Atelierul a devenit cunoscut sub numele de Kraftfahrzeug Trunkenpolz Mattighofen: Kraftfahrzeug (cuvântul german pentru vehicul cu motor), Trunkenpolz (după fondatorul său Hans Trunkenpolz) și Mattighofen (locația atelierului). Aceasta a fost originea mărcii KTM.

În timpul celui de-al Doilea Război Mondial, KTM a supraviețuit prin lucrări de reparație a motoarelor diesel, în timp ce soția lui Trunkenpolz administra afacerea. În 1951, Trunkenpolz a construit primul său prototip de motocicletă, R100. R100 folosea componente interne, cu excepția motoarelor Rotax furnizate de Fitchel & Sachs. În 1953 a început producția modelului R100, cu o echipă de 20 de angajați (inclusiv Johann Trunkenpolz). Echipa producea 3 motociclete pe zi. În același an, omul de afaceri Ernst Kronreif a devenit investitor major și KTM a fost redenumită Kronreif & Trunkenpolz Mattighofen. În următorii doi ani, au fost introduse trei noi produse: R125 Tourist în 1954 și Grand Tourist și scuterul Mirabell în 1955.

KTM a debutat oficial în curse în 1954, câștigând primul lor titlu în campionatul național austriac de 125cc. În 1956, au participat la International Six Days Trials (cel mai vechi eveniment de motociclete off-road sancționat de FIM), unde Egon Dornauer a câștigat o medalie de aur pe o motocicletă KTM. În 1957, KTM a lansat prima lor motocicletă sportivă, Trophy 125cc, numită în onoarea victoriei lor din campionatul austriac de acum trei ani. Tot în acel an, KTM a lansat primul lor moped – Mecky – urmat de Ponny I în 1960, Ponny II în 1962 și Comet în 1963. În timp ce Mecky și Ponny au devenit opțiuni de transport urban de încredere, Comet a devenit un favorit pentru cursele off-road. KTM a câștigat primul lor titlu FIM Motocross GP în 1974, cu motocrosistul rus Guennady Moisseev câștigând clasa de 250cc pe un KTM 250. Această victorie a fost prima din peste 260 de titluri mondiale pe care KTM le-ar obține în următorii 40 de ani.

Până în 1971, KTM și-a extins forța de muncă la 400 de angajați și oferea 42 de modele diferite. De asemenea, produceau motociclete dedicate exclusiv curselor pentru industrie. În anii 1970 și 1980, KTM a început să producă radiatoare pentru producători auto europeni, o afacere care a contribuit semnificativ la veniturile lor. În 1978, KTM și-a fondat subsidiara din SUA, KTM North America, cu sediul în Lorain, Ohio. Înapoi în Austria, compania a fost rebranduită ca KTM Motor-Fahrzeugbau KG în 1980, și până în 1981 avea 700 de angajați. În acel an, veniturile lor au atins 750 milioane de dolari, iar afacerile internaționale reprezentau 76% din acești bani.

În 1992, portofoliul de produse pe care KTM l-a dezvoltat în anii '70 și '80 a fost împărțit în patru entități: bicicletele erau produse de KTM Fahrrad GmbH, radiatoarele auto de KTM Kühler GmbH, uneltele de KTM Werkzeugbau GmbH, iar divizia de motociclete, nucleul succeselor timpurii ale KTM, a fost redenumită KTM Sportmotorcycle GmbH.

În 1995, KTM a achiziționat Husaberg AB din Suedia, iar în 2013 a achiziționat un alt concurent suedez, Husqvarna. Până în 2015, KTM a devenit cel mai mare producător de motociclete din Europa, cu venituri de peste 1 miliard de euro, și a reintegrat trei dintre cele patru divizii introduse după scindarea din 1992.

KTM deține în prezent 96 de titluri mondiale în MXGP, MX1 și MX2 din 1974 și 114 titluri în categoriile E1, E2, E3 și Super Enduro din 1990. Compania a obținut 260 de titluri mondiale și trei campionate consecutive în AMA Supercross între 2015 și 2017. KTM a debutat în Raliul Dakar în 1994 și a dominat între 2001 și 2018. KTM a participat, de asemenea, la Atlas Rally și Rallye du Maroc, deținând 37 de titluri mondiale în raliuri cross-country și fiind câștigători de 15 ori ai Campionatului Mondial FIM Cross-Country Rallies.

În 2003, KTM a intrat în cursele de șosea, concurând în clasele de 125cc și 250cc. KTM a câștigat campionatul constructorilor Grand Prix din 2005, titlurile de producător Moto3 în 2012, 2014 și 2016, și titlul mondial Moto3 în 2016. KTM concurează, de asemenea, în clasele MotoGP și Moto2 și a participat în Campionatele Internaționale Germane de Superbike între 2009 și 2011. În 2008, KTM a introdus X-Bow, un hypercar ultraușor, destinat utilizării atât pe stradă, cât și pe circuit. X-Bow a câștigat clasa supersports a Campionatului Britanic GT din 2009, clasa GT4 în 2011 și un campionat GTS în seria GT World Challenge sancționată de USAC în 2016.

KTM se specializează în motociclete de înaltă performanță pentru utilizare pe stradă, off-road și pe circuit. Linia lor de motociclete off-road este împărțită în patru categorii: Motocross, Cross-Country, Enduro și Free Ride. Motocicletele Motocross includ seriile SX de 105, 126, 150 și 250cc (50, 65 și 85cc pentru tineri) și KTM SX-F. Modelele Cross-Country includ motociclete cu doi timpi de 150, 250 și 300cc și versiuni cu patru timpi de 250, 350 și 450cc. Linia Enduro EXC include motociclete cu patru timpi de 250, 350, 450 și 510cc, iar Enduro R are un motor de 690cc. Seria Free Ride include Freeride 250R și motocicletele electrice Freeride E-SX, E-XC și versiunea de stradă E-SM (disponibile pe piața europeană).

Linia de motociclete de stradă a KTM își are originea în Duke 620 din 1994. Aceste motociclete se încadrează în șase categorii: Supermoto (690 SMC R, 625 SMC, 560 SMR), Adventure Tourers (1090 Adventure și 2190 Super Adventure), Sports Tourer (1290 Superduke GT), Naked Bikes (versiuni decupate, standard ale Duke și Superduke), Supersport (RC 390, RC16 de curse) și Superbike-ul recent întrerupt, care includea motocicleta de curse/stradă omologată 1190 RC8.

Test RideContact