Sea-Doo Spark Trixx 3UP 90 iBR '23
Descriere
Cu tehnologie de ultima ora in domeniu, motor Rotax puternic si eficient si carena de tip Spark fabricata din material usor Polytec, rezistent la zgarieturi, skijetul Sea-Doo Spark Trixx 3UP 90 iBR 2023 are toate sansele sa devina in cel mai scurt timp partenerul preferat de distractie al amatorilor de sporturi pe apa. Acest model Sea-Doo deosebit de manevrabil este conceput pentru cascadorii si pilotare agresiva. Pe langa designul ultra-modern, Spark Trixx beneficiaza de o sa slim cu rol in facilitarea manevrelor complicate oferind stabilitate. Colectia de sistem electronice de control (pentru reglarea paralelismului la apa, pentru marsarier, pentru reducerea vibratiilor) creeaza o aventura memorabila atat pentru veterani, cat si pentru incepatori.
Caracteristici standard:
- motor Rotax 900 ACE, natural aspirat, 899 cc, 90 CP
- sistem racire: Closed-Loop Cooling system (CLCS)
- sistem admisie: Natural aspirat
- sistem evacuare: D-Sea-Bel
- iTC - Controlul electronic al acceleratiei
- sistem Marsarier - Electronic IBR
- iControl
- capacitate stocare torpedou: 1.6 L
- capacitate stocare fata: 27 L
- rezervor combustibil: 30 L
- sarcina maxima de 160 Kg
- sa ingusta
- bretea sa pentru sustinere pasager
- sistem VTS
- sistem audio portabil BRP (accesoriu)
- sistem LinQ (accesoriu model 3 UP)
- podea antiderapanta
- manere ghidon cu sustinere pentru palme
- ochet sporturi nautice
- ceas de bord compact: vitezometru, RPM, display VTS, indicator ore functionare, mod Sport
- ghidon cu sistem de reglare a inaltimii
- carlig remorcare.
Pachet Trixx:
- Ghidon racing ajustabil pe inaltime
- Suporti pentru picioare
- Culori exclusive: Dazzling Blue, NEW Manta Green
00066PD00 - SPARK TRIXX 3UP 90 IBR - Dazzling Blue/Deep Black - 9.075 eur + TVA
00066PB00 - SPARK TRIXX 3UP 90 IBR - Manta Green - 9.075 eur + TVA
Skijet Sea-Doo de vanzare si in rate/leasing.
Istoria Sea-Doo
Sea-Doo este o marcă canadiană specializată în ambarcațiuni personale (PWC) și bărci, fabricate de Bombardier Recreational Products (BRP). Fiecare model Sea-Doo dispune de un jet de apă acționat de un impulsor. Fabricarea tuturor modelor de PWC Sea-Doo are loc în unitățile BRP din Querétaro și Juárez, Mexic, în timp ce motoarele Rotax sunt produse la fabrica BRP din Gunskirchen, Austria. În 2016, Sea-Doo deținea o cotă de piață semnificativă de 45,8% din segmentul PWC.
Prima ambarcațiune personală introdusă de Bombardier a fost Bombardier Sea-Doo, lansată în 1968. A fost concepută de Clayton Jacobson II, care ulterior avea să dezvolte mai popularul Kawasaki Jet Ski. Laurent Beaudoin de la Bombardier a fost, de asemenea, profund implicat, căutând să replice succesul snowmobilului Ski-Doo în cadrul segmentului PWC. Promovată ca „Scooter Aqua cu propulsie pe jet”, prima ambarcatiune personala Sea-Doo avea dimensiuni de 1,6 m și 2,5 m, asemănându-se cu o farfurie zburătoare. În anul său de debut, era echipată cu un motor de 320cc răcit cu aer, capabil să atingă viteze de 40 km/h. După ce au fost primite plângeri legate de supraîncălzire și ineficiență, a fost actualizată în 1969 cu un motor de 372cc răcit cu apă. Utilizatorii au raportat frecvent disconfort din cauza scaunului său plat și a mânerelor din oțel inoxidabil, minim padat, furnizate de Ski-Doo. După doar doi ani pe piață, producția a fost oprită.
Marca Sea-Doo a fost reînființată în 1988 sub Bombardier. Până în 1995, vânzările anuale ale Sea-Doo au depășit 100.000 de unități, semnalând o întoarcere pozitivă în cifrele de vânzări în scădere ale companiei. Până în 1997, compania a înregistrat 212 milioane de dolari în venituri, recâștigând peste jumătate din cota de piață PWC. În 2022, în timpul invaziei rusești în Ucraina, ambarcațiunile personale Sea-Doo au fost adaptate în vehicule de suprafață fără pilot explozive, folosite pentru a ataca navele navale rusești de la baza navală Sevastopol.
Modelele Sea-Doo se împart în cinci categorii distincte: Recreație, Sporturi de Remorcare, Touring, Pescuit Sportiv și Performanță.
Gama de bărci sport cu propulsie pe jet Sea-Doo a inclus mai multe modele, inclusiv Sportster 150 cu patru locuri disponibil în variante de 155 cp sau 215 cp, Speedster 150 cu patru locuri cu 255 cp și Speedster 200 cu șapte locuri având 310 cp. A existat, de asemenea, un Speedster 230 care putea acomoda până la douăsprezece persoane. Modelul Wake 200 a fost conceput pentru wakeboarding, în timp ce cele două modele Challenger - Challenger 180 și Challenger 210 - ofereau o experiență mai luxoasă, cu mai puțin accent pe sportivitate. În 2012, BRP a suspendat producția de bărci sport, citând o scădere a vânzărilor globale în industria maritimă. Această decizie a dus la pierderea a 350 de locuri de muncă, afectând în special fabrica din Benton, Illinois.
Modelul Sea-Doo Spark, lansat în 2014, a fost destinat atragerii de noi clienți în piața PWC în scădere. A fost dezvoltat pe parcursul a opt ani și a fost numit cod CAFE (curat, accesibil, distractiv și ușor de utilizat), având o structură unică a carenei și punții din polytec pentru a reduce costurile și greutatea. Spark a devenit rapid cel mai bine vândut model din gama Sea-Doo.
În august 2021, BRP a lansat o barcă tip ponton numită Switch, iar producția atât de bărci sport, cât și de ambarcațiuni personale continuă, însoțită de o creștere a cotei de piață, vânzărilor și, nu în ultimul rând, a popularității.
Rămâneți aproape de noi pentru a vedea ce urmează pentru marca Sea-Doo!